Výměna autoskel

Naše firma provádí výměnu čelních, bočních a zadních autoskel na všechny typy vozidel včetně nákladních vozidel a autobusů. Nabízíme vysoce kvalitní skla zejména značky a SPLINTEX. U čelních a zadních skel je doba setrvání vozu v opravě a objem práce závislá na typu zasklení. Rozlišujeme dva základní typy zasklení vozidel:
 
tzv. "do gumy", nejstarší způsob zasklívání čelního autoskla. Najdeme ho u starších vozů a v dnešní době jsou takto zaskleny jen vozy tuzemské produkce (Favorit, Felicia) a některé nákladní vozy a autobusy. Tento typ zasklení je při demontáži a montáži časově méně náročný a výměna autoskla je většinou prováděna na počkání. Ceny výměny jsou individuální pro každé vozidlo a jsou podstatně nižší než u lepených skel.
 lepené, autosklo je nalepeno přímo na rám karoserie vozidla. V dnešní době je takto zaskleno 90% vozidel. Demontáž i montáž je časově i odborně náročná a standardně trvá 5 hodin. Naše firma používá vynikající, léty osvědčenou tzv. primerovou technologii, kdy je před vlastním lepením autoskla, rám i sklo chemicky ošetřeny a tím je zabráněno nebezpečí vzniku koroze na rámu karoserie a je garantována těsnost čelního nebo zadního autoskla. Tuto technologii rovněž využívají automobilové koncerny při prvovýrobě vozu.
výměna EXPRESS, nyní nabízíme zákazníkům, pro některé vozy, expresní výměnu lepených autoskel do 2 hodin! Někdo se může divit, jak je možné urychlit proces výměny autoskel při zachování stejné kvality práce, když standardní doba výměny je 5 hodin? Je to díky novým revolučním lepícím materiálům, používáných při lepení autoskel. Dovolují zákazníkovi odjet s vozidlem za 1 hodinu po nalepení autoskla! Samozřejmě, ověřená kvalita práce, která je naší hlavní devizou, zůstává u firmy Autoskla VACEK s.r.o. zachována.

Bohužel, v dnešní době se čím dál častěji setkáváme s neodborně nalepenými skly někdy i v případě značkových servisů, kdy dochází ke korozi rámu pod lepidlem. Prosím, vyvarujte se neodborné montáži!